home is where the heart is.

Sista veckan i frihet.

Jag har verkligen försökt göra det mesta av de få lediga veckor jag haft i sommar. På de senaste två veckorna har jag exempelvis hunnit fira ettårig bröllopsdag med min man, serverat på ett bröllop, spenderat sex dagar hemma i Västerbotten samt fyra dagar i en stuga på Byske havsbad. Inte dåligt om jag får säga det själv (och det får jag ju såklart, det är ju min blogg).
 
Nu är vi tillbaka i Luleå och jag har en vecka kvar av frihet innan mitt sista år som Fysioterapeutstuderande inleds. Roligt, men samtidigt otroligt läskigt.
 
Innan dess ska jag hur som helst försöka hinna med en massa saker som jag VET kommer bortprioriteras när skolan börjar igen. Bland annat kan ni hålla ögonen öppna efter en ny bloggkategori, som kommer skapas i samband med ett av mina kvarvarande projekt. 
 
Så kika in imorgon vettja!
 
 
Vår bröllopsdag, för ett år och några dagar sedan.♥
 
Foto: Sandra Burström, ljuvafoto.se





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback