home is where the heart is.

Återbesök.

I helgen drar vi till IKEA för att lämna tillbaka sådant som blev över efter att vi satt upp köket (typ sju lådor med grejer, sjukt skumt) samt för att köpa sådant vi glömde sist. Insatser till bestickslådorna till exempel. För tillfället ser alla lådor ut som den nedan, och OCD-personen i mig mår smått illa av det.
 
Satt och kollade på IKEA's hemsida nyss, och då såg det dock ut som att de bara hade väldigt fula insatser i plast, så jag har inte särskilt höga förhoppningar på att vi faktiskt kommer köpa några. But hey - då hittar vi säkert något annat roligt istället!
 
Ps. Jag veeeet att jag har lovat helhetsbilder på köket, men just nu känner jag att jag vill vänta tills vi fixat bättre belysning och satt upp lister. Skare va så skare va!
 
 





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback