home is where the heart is.

Jag lever!

Okej. Jag ber om ursäkt för den fantastiskt långa bloggtystnaden. MEN, jag har faktiskt en bra anledning! Först kan jag börja med att erkänna att det förra inlägget jag skrev inte var helt sant. Visst, vi har typ sju lådor med saker som ska lämnas igen till IKEA, men vi hade aldrig planerat att åka dit den helgen. Inlägget var tänkt som en skenmanöver för att mina vänner Ellen och Gustav inte skulle ana att vi hade planerat deras möhippa/svensexa den helgen! Det gick..sådär. Vi får väl skylla oss själva som väntade till veckan innan bröllopet med att göra det.
 
Nåväl. Den andra anledningen bakom min bloggtystnad är just deras bröllop! Jag var en av värdarna, och hade även fått i uppdrag att knåpa ihop festhäftet, så det mesta av min lediga tid gick alltså åt till bröllopsplanering. Jag klagar dock inte. Tråkigare saker kan man ju göra! Sen tror jag förresten inte att det är så många som läser blogger ändå i den här tropiska sommarvärmen.
 
Ingen skada skedd alltså! Men nu ska jag försöka återgå till någon slags regelbundenhet igen. Tills det händer något mer intressant i mitt liv det vill säga.
 
 
 





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback