home is where the heart is.

Börja om från början.

Hej och välkomna!
 
Vi har samlats här idag för att glädjas över att jag, Mikaela Mellberg har börjat blogga igen efter 8 månaders uppehåll (och ja, jag är fullt medveten om att det kanske mest är JAG som har saknat mitt bloggande, men låt oss inte bråka om detaljer).
 
För er som inte kände mig i mitt tidigare liv, det vill säga innan jag gifte mig och bytte efternamn, så var det HÄR min första blogg. Jag har även bloggat HÄR, där inläggen handlade om min resa mot att bli Fru Mellberg. Men nog om det förflutna!
 
Här har ni alltså min nya, superfräscha blogg som jag snott gjort helt själv (och sedan bett min svåger göra om då ingenting fungerade). Tanken är att det ska vara en slags "Hem & Inrednings"-blogg, där ni till en början kommer få invigas i det renoveringskaos som nu är mitt liv. Anledningen till att jag väljer att göra bloggen nischad är för att jag då slipper känna pressen att jag ständigt måste dela med mig av personliga saker, vilket var en av anledningarna till att jag tappade blogglusten sist. Hoppas ni trivs med detta arrangemang, annars är jag öppen för förslag (skojar).
 
Pöss och kram, och på återseende!





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback