home is where the heart is.

Designat och klart.

Det där med att bygga ett nytt kök från grunden och bestämma hur allt, verkligen ALLT ska vara och se ut är inte bara kul. Det kan vara svårt, tidskrävande, pilligt, förvirrande, osv osv.
 
Jag tror att Ikea av den anledningen bestämde sig för att ta fram ett köksplaneringsverktyg som liknar The Sims, fast utan alla irriterande "simmar" som stökar till i huset man spenderat flera timmar på att bygga. Lika bra, om ni frågar mig.
 
Jag och min man satte oss för en tid sedan ned och ritade upp ett kök med hjälp av det programmet. Vi var rörande överrens om allt från färgen på luckorna till materialet på bänkskivan, samt diverse finesser som köket skulle ha. Ni kan se en "sneak-peak" av slutresultatet här nedan. Har vi tur kommer vårt kök se ut ungefär exakt så i verkligheten. Bara att vänta och se...!
 
 Här står vi och kikar in i köket från vår sovrumsdörr, om ni undrade över planlösningen.
Vilket vissa av er kanske inte alls gjorde. Sucks to be you i så fall.





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback