home is where the heart is.

Nya tapeter.

I samband med att vi sätter in det nya köket ska vi även tapetsera om. I dagsläget är tapeterna beige-aktiga med små blommor på. Inte så fasligt fula, men de är gamla och trasiga på flera ställen. De nya tapeterna kommer från Boråstapeters kollektion "Garden party". Vi hittade dem på Happy Homes i Luleå, men köpte dem på Internet från en sida som heter Tapetkompaniet. Där kostade varje rulle 100 kronor mindre än i butik. Crazy! Leveranstiden var inte så farlig heller - bara 5 arbetsdagar. 
 
Varken jag eller min man har tapetserat förut, och jag tänker inte lära mig genom att experimentera i vårt nya dyra kök (hehe) så vi kommer få hjälp av min farmor och farfar, aka "tapetseringsmästarna". Känns tryggt!
 
Gamla tapeter:
 
Nya tapeter:
 
 





Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback